2015. augusztus 24., hétfő

Richter

A hosszú hétvége előtt eladtam a Richteremet, -2,4%-ot buktam rajta, de a 30 perces chart azt mutatta, hogy 08.12-én nem ért véget a korrekció, ugyanis a 08.12-i érték alá szúrt rendesen. Jött a nagy esés a nemzetközi piacokon csütörtökön és pénteken, amiből mi kimaradtunk az ünnep miatt, és ma hatalmas réssel nyitott lefelé. Az elmúlt öt évben egyszer volt ennél nagyobb rés lefelé, 2012 novemberében, akkor 218 kereskedési nap után töltötte vissza. Most 94 HUF a rés, hát remélem, hogy gyorsabban visszatölti, mert vettem 4125-ért.

Naposon a 2012-es résnél az RSI 37,6 volt, most 30,26, éppen csak 30 felett. Az elmúlt években az ilyen RSI után - még ha egy kicsit esett is az árfolyam -, szépen ment fölfelé, többnyire több száz forintot. 15 nap alatt pedig a rések 79%-át betöltötte a statisztikám szerint, emiatt is bizakodom.

A 04.28-as csúcstól volt egy flat (3-3-5), utána egy X (ezt impulzusnak véltem, de már nem számozható annak), és most egy újabb korrekció fut, egy A hullám. A szuper gyorsjelentés után kezdődött az újabb korrekció (az X után), és a B hullám fogja visszatölteni a mostani rést, és teletömni a zsebemet a sok-sok pénzzel.

Napos:

30 perces (nem tudom számozni, csak próbálkozom össze-vissza):

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése