2015. augusztus 31., hétfő

Erste

Nem vettem, mert nem tudtam eldönteni, mi a helyes számozás, nem volt egyértelmű. Most sem az.

Ez tény:
  • 08.19-én kezdődött egy zigzag, ennek az (A) hulláma (egy impulzus) ért véget 08.24-én.
Verzió 1: (B) egy triangle (kékkel számoztam m15-ön):
  • Ez mindig utolsó előtti hullám, ami ide passzol, mert ha (A) egy ötös szerkezet, akkor csak ZZ lehet, ami hármas tagolású, azaz már csak egy hullám lesz lefelé, egy ötös szerkezetű (C).
  • Ha (B) triangle, akkor a hullámai között nem lehet impulzus, ergo az A hullám is hármas (ZZ), nem ötös.
  • Wave A számozható ZZ-nek, (c) of A egy ending diagonal, így az a korrekció, amit az impulzus részének hittem, az az ED első korrekciója, egy ii hullám.
  • D of (C) egy dZZ. (Trianglenek hittem, mert utolsó előtti pozíció, de hsz-ben a hsz csak E lehet, így hosszabbodik meg a hsz 9 tagolásúra.) Hsz-ben egy komplex hullám van, C vagy D. Itt a D az, egy double zigzag.
  • Ami ezt az egészet megdönti, hogy nincs háromszög alakja a formációnak, inkább egy sima csatornának néz ki (m15-ön a sárga vonalak). Elég komoly ellenérv, hogy egy hsz nem hsz.
  • Az is rosszul néz ki, hogy túl sokat korrigált már. Csak az A hullám vagy 50%-ot, a C pedig még többet. Pedig a hsz tipikusan időben korrigál, nem árfolyamban.
Verzió 2: (B) egy zigzag (fehér számozás):
  • A egy ötös, ami csak a zz-re jellemző. Sokat korrigált, az is passzol.
  • B egy zz, hozta szépen.
  • C egy ötös szerkezet kellene, hogy legyen. De ez nagyon problémás, sehogy nem látom bele, kivéve, ha a résbe beleértem. 
  • Ha a kék D egy X, és a kék C az a fehér C vége, akkor talán, de csak nagyon talán, összejöhet egy újabb hármas szerkezet, és ez az egész korrekció egy double three.
Ma 10 óra körül egy impulzus talán elindult, és kész az i és ii. Holnap nézni fogom.

m15:

m1:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése