2019. március 28., csütörtök

OTP

Átgondoltam a számozást annak függvényében, hogy mennyit emelkedett az utóbbi időben. Ez már nem valószínű, hogy egy B hullám volt, inkább egy impulzus lehetett egy erős felszúrással. Talán vége. Ha így van, akkor elkészült a 2015-től indult w3. Nem hiszem, hogy nagyon mélyen korrigálná ez a w4, mert az OTP fundamentumai sokat változtak ez idő alatt. Vett egy csomó bankot, nem csak organikusan nőtt, ezért szerintem hiba lenne mély korrekciót várni itt. Inkább elhúzódó lesz, már persze ha egyáltalán lesz. Az is lehet, hogy a világ végéig már csak emelkedni fog.

Hetesen a nagy kép. A csatornák alapján ez rendben van, az ideiglenes csatorna alját törte az árfolyam, oda raktam a w[iv]-et.

Óráson pedig a részletek: egy impulzus indult lefelé, aminek a harmadik hulláma talán már elkészült. Az első, a w(i) impulzus volt, RSI-ben nem az árfolyamaljnál van az alj, hanem az egyel előtte lévő hullámnál. Utána egy hármas korrekció, majd a fibo projection szerint esett az árfolyam 1,618-ra. Mehet persze még tovább is ez az impulzus, de akár jöhet is itt egy kis negyedik, és utána egy új lokális alj. Aztán hogy ez az impulzus egy nagy impulzus első hulláma, vagy egy zigzag lesz, esetleg egy ED, az később fog kiderülni. Az alján adok el egy kis short certit.

Hetes:

Napos:

Órás:

4 megjegyzés:

  1. Szia Zartavszki

    Nekem is van ám bőven shortom, már a TS25 a múlthéten roppant meg ijesztett. Remélem jó pár évig nem közelíti meg teljesen mindegy mit mutatnak a fundamentumok. 2008-ban is hasonló heppy hangulat volt. Bár meg valva őszintén a 14000 körüli célárat talán meg elérheti 20 környékén ugyanis a nagy tőzsde össze omlásokat 19vége 20as évek kezdetére tettem.
    Óráson a számozás nálam is hasonló sőt pont ez 12200-250 körüli cél ár. Nálam itt lenne egy A hullám vége itt zárnék majd fel valahová a B 12700 környékére és egy C 11500. Ugye mi shortos szemmel nézzük kérdés más így látja-e.

    Berni

    VálaszTörlés
  2. A múlt héten sok sortost kiráztak szerintem, örökké csak nem mehet fel. A szlovén bank az nem valószínű, hogy összejön, így azért nehezebb feltornászni már. És szerintem a longosok is egy idő után jobb beszállót keresnek, szóval mindenkinek kellene egy kis korrekció. A 11500-zal kiegyeznék:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon sok elemzésed a blogba. Ehhez csak gratulálni tudok. Külön kezelhetnéd a magyar piacot, de hozzá csaphatnád még a DAXot és az SP is. Ezt végignézni mind nagyon sok időbe telik. Mindenesetre én örülök hogy foglalkozol vele.
    Szerinted ma az OTP merre megy még én várom lefele.

    Berni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. Azokat a papírokat nézem, amikben látok fantáziát, pl. a magyarok közül gyakorlatilag már csak OTP. 12800 alatt kellene maradnia, ha egy impulzus jön lefelé. Még mehet picit fel, illetve itt elbóklászhat különösebb határozott irány nélkül. A jövő héten aztán újra le, nem biztos, hogy hétfőn. De hát ez csak egy elképzelés :)

      Törlés