2018. április 5., csütörtök

MOL

Lassan ugyan, de arra megy, amerre gondolom. Még 03.13-án eladtam a TL21 felét, 27% volt rajta, ha jól emlékszem, kicsivel 3000 fölött volt a részvény árfolyama. 03.26-án meg vettem mellé TL20-at 900-on (volt közben egy Richter certi KO-m, ami miatt még óvatosabb lettem), és még mindegyiket tartom.

Hetesen a nagy kép, még mindig nem dől el, hogy a log skála vagy a lineáris a jobb. Mindenesetre én úgy készülök az eladásokkal, hogy még mindig a w4 fut, és előbb lesz új lokális alj, mint új csúcs.

Napos: ha hármas szerkezettel egy újabb hármas megy szembe (erre számítok), akkor valószínű, hogy a 61,8%-os korrekció meglesz (minimum). Emiatt a célárat 3100 fölé lőttem be, valahol ott fogom a long certiket eladni. Shortot pedig csak akkor nyitok, ha nagyon látszik a forduló, mert a fő célom az újabb long, majd a w4 vége után.

W1:

D1:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése