2017. október 19., csütörtök

Richter

Nem tudom, van-e még olyan papír, amelyik ennyire bele van bolondulva a hármas szerkezetekbe. Itt alig van más, napos idősíkon egy rendes impulzus ritka, mint a fehér holló.

H4-en megnéztem, és megint csak megállapítottam, hogy a bizonytalanság és a lassúság az nem változott. A bizonytalanság legfőbb ismérve pedig az, hogy nincs annyi erő az egyik oldalban sem, hogy egy rendes impulzust kialakítson. Szerintem a BNP Paribas is azért csökkenthette szeptember végén a shortállományát, mert rájöttek, hogy érdemesebb tölgyerdőt telepíteni, ott akár már száz év múlva is komolyat lehet keresni. Ellentétben a Richterrel.

Még mindig két opcióm van a w4-re, és mindegyikben zigzag ez a négyes:

  1. Már a 4/[c] fut, és ez a C hullám nélkülöz minden erőt, talán egy ending diagonal lesz belőle. ED a C helyén állítólag ritka, mint a fehér holló. H4-en mindenesetre ezt próbáltam beszámozni.
  2. Még mindig a 4/[b]-ben vagyunk, ami egy flat, és ez a B hulláma. Ha nem csinál új lokális aljat, hanem felmegy 6837 fölé, akkor ez a verzió az igaz. Én ezt tartom a valószínűbbnek, elvégre ez egy lassú papír, minden hullámban el kell töltenie pár hetet az image miatt.
Változatlanul vagy 6400 alatt, vagy 7000 felett akarom adni a long és short certiket, remélem, hogy nem keverem el, hogy melyik árfolyamnál melyiktől kell megszabadulni. Jó esetben még idén mindkettőt dobhatom.

H4:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése