2017. augusztus 22., kedd

Bayer

Tegnap megcsinálta azt a célárat, amit várta, de akkor nem vettem, ma viszont 107-ért vásároltam egy adagot. 113 vagy 120 körül akarom eladni, attól függően, hogy mi lesz az a hullám, ami most elindult fölfelé. Vagy a w5, ennek van 120 körül a kiszállója, vagy a 4/[b], ezt 113-ra saccolom most. Majd kiderül.

2016.05-től indult el egy impulzus, napos charton berajzoltam a csatornáit. Az ideiglenes Elliott-i csatornát letörte a w4, ezért lehet, hogy az már nem a 4/[a], hanem maga a 4. hullám.

M30-on jelöltem a céláramat, a résbetöltést valószínűsítettem, egy ötödik hullám eleje nem annyira izmos, hogy sokáig nyitva hagyjon egy rést. Tegnap be is töltötte.

Nem lesz gyors haszon, minimum egy hónapig tartanom kell, de ha a w5 fut, akkor akár év végéig is.

D1:

H4:

M30:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése