2015. június 12., péntek

Volkswagen

06.09-én dél körül megvolt a 4. hullám alja, 206,15-ön. Remélem. Ahogy elindult vissza, 210-nél vettem egy csomagot. Majdnem felment 220-ig, húztam a stopot utána, aztán 216-nál kiütött, mikor ereszkedni kezdett visszafelé. Ma visszavettem 213,25-nél. (Kicsit korán, de egyre jobb vagyok, már legyűröm a déli parát, és nem veszek, csak záráshoz közel, amikor jobb az ár. Most azért elsiettem kicsit, de ennyi belefér.) Nettó 2,24% a zsebben, mindenesetre. És továbbra is hiszem, hogy 250-ig elmegy legalább. Majd még veszegetek újabb csomagokat, ha lesz megerősítés.

Napos:
Double zigzag, hajszálpontosan 61,8%-os retracement, talán csak a résbetöltés hiányzott a négyes tökéletes befejezéséhez. Csatornából is kitört.

30 perces:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése